3 Eylül 2010 Cuma

Evet. Korktuğum başıma geldi. En yakın arkadaşım ve sevgilim. Artık ikisinin arasındayım. Ufak sürtüşmeler kavgaya dönüştü aralarında. İkisine de çok değer veriyorum. Biri  tanıştığımız tarihi bile hatırlamadığım çocukluktan beri kavga ettiğim, onlarda kalabilmek için küçükken anneme yalvararak ağladığım, uğruna çok sevdiğim çikolatadan bile vazgeçtiğim kardeşim, pek ağlamasam da ağladığım zamanlarda beni güldüren, sinirlendiğimde beni yatıştıran, mutlu zamanlarımda beraber apartmanı inleterek ve anırarak güldüğüm kişi. Dostum, bitanem, öküzüm.
Bir diğeri de tanıştığım andan beri elektrik aldığım, beni gerçekten seven ve değer veren ayrıca diğer erkekler gibi serseri ve apaçi takılmayan kişi.
Çok kötü arada kaldım blok. Napıcam bilmiyorum. Sevgilimdan ayrılmak istemiyorum. Ve kesinlikle yakın arkadaşıma laf edilmesine dayanamam. Birbirlerini sevmiyor olabilirler ama bunu bana yansıtmasalar iyi olurdu. Kafam karıştı. Böyle sürtüşmeler beni ikisinden de soğutur. Olacaklardan korkmaya başladım gibi. Belkide ben büyütüyorumdur ama tartışmalardan hoşlanmıyorum işte. Ne yapıyım ??

1 yorum: